Figurine jucause din linguri de lemn

resize

Astazi, vedeta piticilor cu lipici este lingura de lemn.

Cine a spus ca banala lingura de lemn nu poate aduce bucurie pe chipul celor mici? Incercati sa le dati copiilor o lingura de lemn, niste tempera (am descoperit de curand  Tempera solida Playcolorpe care o si recomand, deoarece se aplica fara apa si se usuca rapid), carioci , materiale textile, fetru, hartii colorate pentru briose, alte accesorii decorative si imediat veti vedea cum din mainile micutilor se naste o intreaga colectie de marionete.

Si pentru a veni in ajutorul dumneavoastra, am cautat fel si fel de idei din care sa va inspirati.

Sper sa vedem muuulte marionete. Asteptam si noi ideile,pozele dumneavoastra pentru a ne completa galeria.

Spor la lucru!

Această prezentare necesită JavaScript.

 

2 gânduri despre „Figurine jucause din linguri de lemn

    • Pentru litere eu am folosit anul trecut niste sabloane marionete (postate pe blog in noiembrie). Au avut mare succes.
      Multumesc pentru un nou subiect de documentare. Imediat ce imi fac tema promit ca o voi posta pe blog.

Lasă un răspuns

